David Bagés es Carles Pintó en “42 segundos”

David Bagés_Nova Actors_42 segundos

David Bagés es Carles Pintó en “42 segundos”

David Bagés en “42 segundos”

El 2 de septiembre se estrenó “42 segundos”, un film basado en hechos reales ocurridos durante los Juegos Olímpicos de Barcelona del 1992, dónde David Bagés interpreta al reportero Carles Pintó.

La película explica el recorrido de la selección española de waterpolo antes y durante los Juegos. Bajas expectativas, la llegada de un nuevo entrenador, dos líderes del equipo enfrentados… Gracias al esfuerzo del equipo y el apoyo del país, demostrarán al mundo que se puede llegar más allá de donde nunca imaginaron.

“42 segundos” es una coproducción entre RTVE, TV3 y productoras privadas dirigida por Àlex Murrull y Dani de la Orden protagonizada por Álvaro Cervantes y Jaime Lorente. Puedes ver el tráiler oficial aquí.

David Bagés a “42 segons”

El 2 de setembre es va estrenar “42 segons”, un film basat en fets reals que van tenir lloc durant els Jocs Olímpics de Barcelona del 1992, on David Bagés interpreta el reporter Carles Pintó.

La pel·lícula explica el recorregut de la selecció espanyola de waterpolo abans i durant els Jocs. Baixes expectatives, l’arribada d’un nou entrenador, dos líders de l’equip enfrontats… Gràcies a l’esforç de l’equip i al suport del país, demostraran al món que es pot arribar més enllà d’on mai van imaginar.

“42 segons” és una coproducció entre RTVE, TV3 i productores privades dirigida per Àlex Murrull i Dani de la Orden protagonitzada per Álvaro Cervantes, Jaime Lorente. Pots veure el tràiler oficial aquí.



WordPress Cookie Plugin by Real Cookie Banner