Mireia Aixalà gana el Premio Max a la Mejor Actriz

Mireia Aixalà Nova Actors Premios Max

Mireia Aixalà gana el Premio Max a la Mejor Actriz

Mireia Aixalà gana el Premio Max a la Mejor Actriz

“Vamos a llenar los teatros porque el teatro cura el alma y abre la mente, que nos hace mucha falta”

Estas son las palabras con las que nuestra representada Mireia Aixalà recogía el XXIV Premio Max a la categoría de Mejor Actriz por su interpretación en “Les tres germanes”, una producción del Teatre Lliure que se podra volver a ver esta temporada.

Las dos actrices con quien Mireia Aixalà competía en la categoría son Carolina Yuste por “Prostitución” y Fernanda Orazi por “Los días felices”. La entrega de los Premios Max 2021 ha tenido lugar en el Teatro Arriaga y ha sido retransmitido por el canal La 2 de Radio Televisión Española.

El papel por el cual Mireia Aixalà ha ganado el premio ha estado el de Natàlia, cuñada de las tres hermanas protagonistas de la obra de teatro. La obra explica la historia de tres hermanas y un hermano en la vida insatisfecha y decadente de las clases privilegiadas en la Rusia rural y Moscú es el principal elemento simbólico de la pieza, tal como describe el Teatre Lliure y como se puede ver en el tráiler.

Mireia Aixalà guanya el Premio Max a la Millor Actriu

“Vamos a llenar los teatros porque el teatro cura el alma y abre la mente, que nos hace mucha falta”

Aquestes són les paraules amb les quals la nostra representada Mireia Aixalà recollia el XXIV Premio Max a la categoria de Millor Actriu per la seva interpretació a “Les tres germanes”, una producció del Teatre Lliure que es podrà tornar a veure aquesta temporada.

Les dues actrius amb qui Mireia Aixalà competia a la categoria són Carolina Yuste per “Prostitución” i Fernanda Orazi per “Los días felices”. El lliurament dels Premios Max 2021 ha tingut lloc al Teatro Arriaga i ha estat retransmès pel canal La 2 de Radio Televisió Espanyola.

El paper pel qual la Mireia Aixalà ha guanyat el premi ha estat el de la Natàlia, cunyada de les tres germanes protagonistes de l’obra de teatre. L’obra explica la història de tres germanes i un germà en la vida insatisfeta i decadent de les classes privilegiades en la Rússia rural i Moscou és el principal element simbòlic de la peça, tal com descriu el Teatre Lliure i com es pot veure al tràiler.



WordPress Cookie Plugin by Real Cookie Banner